CILI KASI TARUK! NAMPAK SANGAT PEMBANKANG DAH TAKDE MODAL NI!

Buat pengetahuan semua, gambar di atas diambil di dalam majlis tertutup DS Noh Omar semperna majlis sambutan hari lahir beliau. Perempuan yang menari bersamanya pula adalah isterinya sendiri. Salahkah DS Noh Omar menari dengan isterinya sendiri. Salahkah beliau stim dengan isterinya sendiri?

Apakah salah DS menari dengan isterinya sendiri di dalam majlis tertutup. Nasib baik isteri DS Noh Omar gembira menari dan berpelukan dengan suaminya. Kalau melihat kepada Kak Wan Azizah, jangan kata nak berpeluk, nak berpegang tangan dengan suaminyapun dia geli. Itu pasal dia pakai sarung tangan!

Juak-juak Pakatan Haram kalau hendak memfitnah, cermin-cerminlah diri dulu. Bukan seperti pemimpin-pemimpin Pakatan Haram, dengan isteri sahabat karib pun boleh stim sehingga melahirkan anak luar nikah.

Yang ustaz-ustaz dalam P"Gay"R pula sibuk buat kaunseling pukul 2.00 ke 3.00 pagi kerana stim dengan bini orang. Yang juak-juak Pakatan Haram stim dengan bini orang satu hal, yang Ketua Umum P"Gay"R pi stim dengan lelaki tu apahal? Sundal jalang betul!

Sumber: FB

No comments: