PEMBONGKARAN PANAS: RAFIZI ADALAH GAY YANG SUKAKAN KALER PINK!

Sudah terbaliklah pulak...

Rafizi Ramli mendesak agar Shahrizat membuktikan yang Ketua Wanita UMNO itu tidak terlibat dengan operasi NFC untuk membersihkan namanya, bukannya dengan menyuruh dia memakai baju kurung berwarna merah jambu atau mendedahkan tentang seorang jantan lembut yang dikerahkan oleh Rafizi Ramli untuk menghendap Shahrizat Jalil.

Ini sudah jadi kes gelak pecah perut punya kes!

Yang bersungguh-sungguh ingin membuktikan Shahrizat Jalil memang terlibat secara langsung dengan NFC, baik NF Centre mahupun NFCorp adalah Rafizi Ramli dan konco-konconya. Alih-alih sekarang ini, disuruh pula Shahrizat membuktikan dirinya tidak terlibat.

Apa pula bukti yang Rafizi ada untuk mengesahkan Shahrizat memang terlibat dalam program fidlot dan syarikat fidlot itu?

Jawapannya ialah, tunggu bicara saman RM100 juta Rafizi nanti oleh Shahrizat Jalil... sekarang ini, Rafizi hanya mampu mengumpan untuk memerangkap Shahrizat. Sebabnya dia tahu, dia tidak mempunyai sebarang bukti joke tentang pembabitan Shahrizat Jalil.

Alahai... otak jantan baju kurung pink... dengarnya belajar tinggi pakai duit rakyat atas kuota Melayu, tapi bukan main lagi hebatnya tak mengaku.... takkanlah setakat tu ajer yang mampu difikirkan oleh Rafizi Ramli untuk selamatkan diri?

Zuraidah bekas Singaporean tu, tak tolong sama ke untuk mengumpan Shahrizat agar terperangkap?

CERITA TENTANG TALI LEHER PINK RAFIZI ADA DI SINI

Sumber Flying Kickers

No comments: