PANAS BERAPI! NIK AZIZ SESAT ADALAH TUA KUTUK YANG WAJIB DIGULINGKAN!

Maaf la di hari yang mulia ini, di hari kelahiran junjungan besar kita Muhammad SAW, biola aku ternampak je muka Nik Aziz marah betul aku, pasal dia melarang kita meraikan hari kelahiran Nabi junjungan kita Muhammad SAW.

Yang membuatkan aku lagi marah ialah pasal Nik Aziz berkata begitu hanya selepas Guan ENg tak nak sambut Maulidur Rasul, punya la dia nak halalkan perbuatan Guan Eng tu sampai dia kata sesiapa yang sambut Maulidur Rasul ni semacam orang Kristian yang sambut Krismas.

Aku rasa kebodohan NIk Aziz sudah melampau, kalau UMNO takut nak komen pi mampos la, aku bukan orang UMNO, aku adalah hamba Allah yang menyayangi dan menyanjungi Rasulullah akan terus bersuara menenatng KEBODOHAN NIK AZIZ!

Wahai Nik Aziz! Tahukah kamu betapa besarnya darjah Rasulullah SAW? Apa salahnya kita meraikan hari kelahiran kekasih Allah ni? Bukannya kira meraikan dengan pergi ke Disco dan meminum ARAK atau bergelimpangan membuat maksiat semacam Hari Krismas tu, kita meraikan dengan selawat Nabi dan sebagainya, sama ke dengan Kristian?

Kita mesti kena tentang dengan Nik Aziz ni secara besar-besaran, biasanya orang yang banyak kata benda Bidaah ni adalah orang-orang Wahabbi. Memang sah Nik Aziz ni Wahhabi la kau rasa, sebab dari apa yang aku faham Wahabbi ni tak berapa hormat dan junjung Rasulullah SAW biasanya.

Walau apa sekali pun, mulai sekarang sebelum korang nak panggil si TU KUTUK bernama Nik Aziz ni sebagai tok guru, fikir seribu kali dulu. Layak ke orang tu kutuk yang menghina kita meraikan junjungan besar SAW ni dipanggil sebegitu?

Ya Allah ampunilah dosa-dosaku, maaflah akalau ada pihak yang tersinggung dengan tulisan luahan hati aku ni. Aku rasa dah hilang sabar la dengan perbuatan bangsat Nik Aziz n! i. Sewaj arnya sudah sampai masanya untuk Nik Aziz digulingkan dengan kadar segera. Melampau betul dia ni, semakin hari semakin sesat dan dia nak sesatkan semua umat di Malaysia ni.

2 comments:

Anonymous said...

Sudah sempat minta maaf dengan Arwah Tuan Guru Nik Aziz ke atau tidak ?

Moga-moga duit sogokkan yang diberikan UMNO-BN dulu untuk burukkan Tuan Guru Nik Aziz berbaloi dengan dosa yang awak tanggung akibat kerje fitnah memfitnah ini.....

Unknown said...

Goblok aka bodoh gila ni orang yg tulis blog. Semoga kekal di neraka jahanam