GEMPAR! VIDEO BADRUL BURIT KANTOI YANG WAJIB DITONTON!


Kalau korang tengok muka Badrul Burit ni joke korang dah nampak dia ni memang bersalah! Sialnya mamat ni demi dia syok main burit bini orang dia sanggup buat apa saja, manusia jijik yang suka hina ulamak ni sudah melampau!

Slrrpppp!Serius aku cakap, dasyat gila si Badrul haramjadah ni, punya la dia nak selamatkan diri dia dari kesalahan menutuh bini orang, sampaikan nama Tengku Mahkota Pahang joke dia petik! Berikut adalah petikan kata-kata Badrul Burit di Malaysiakini:

Katanya, kes berkenaan mendapat perhatian Tengku Mahkota yang didakwa mengenalinya secara peribadi.

"Dan rupanya kes saya ini juga diberikan perhatian oleh Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah yang memang mengenali saya secara peribadi, yang dua kali saya dijemput berceramah dalam majlis beliau.

"Dan beliau tadi mengarahkan orang kanannya bertemu saya, mendengar sendiri versi saya dan berbincang sendiri dengan lawyer saya.

Korang tengok la mamat yang sebat bini orang ni. Habis semua ditariknya, Mujurlah Bernama mengeluarkan kenyataan sebenar Tengku Mahkota seperti berikut:

Bagaimanapun, Bernama melaporkan Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah yang kini menjalani rawatan di Korea Selatan, hanya ingin mengetahui siapa pemimpin PKR yang ditangkap kerana berkhalwat.

Memetik sumber, agensi berita nasional itu mengesahkan Tengku Mahkota Pahang tidak pernah campur tangan dalam isu tuduhan khalwat terhadap pemimpin PKR terbabit.

Inilah ostat PKR yang disayangi oleh Milo GAY Suam dan Ameno World! Perlu ke aku nak tulis lagi? Fitnah? Muahahahahaha. Come upon la Dajjal Badrul Burit, toksah babitkan orang lain as well as face the charges like the man. Tapi meaningful you guys, memang dah agak, kongkek ber! ani ngak u haram tak berani punya kan?

Kepada Malaysiakini pulak, kalau ya pun, kau nak berita sensasi, tak perlu kau mainkan cerita bodoh macam matter Badrul Burit ni. Sehina-hina kita orang blogger ni pun, tak pernah la kita nak buat cerita murahan macam korang buat tu Malaysiakini oi! Malu beb kata portal International!

Kalau ya joke nak jilat Pakatan Haram tu agak-agak la Malaysiakini oi! Berita low category takde kesahihan macam tu joke lu orang nak siar ke? Kasi bikin malu la, lu orang bukan free pulak tu. Dasyat Malaysiakini woo, kita kena bayar untuk ditipu!

Khaiikkk Ptuiihhh!

No comments: