CILI KASI TARUK! HALAM, HARAM DAN HAK ASASI MANUSIA GILA!

Kita dah BANYAK kali sebut bahawa semacam ada satu bentuk 'keGILAan' terhadap pihak yang KONONnya memPERJUANGkan HAK ASASI Manusia untuk mengHINA atau memperMAINkan apa saja bentuk undang-undang.. Malah, ada yang sampai tahap bahawa membela INDIVIDU yang mengHINA agama ISLAM jugak diKATAkan sebagai HAK ASASI Manusia.. Dalam KONTEKS ini, kita PERCAYA bahawa MAJORITI RAKYAT yang Malaysia beragama ISLAM masih WARAS dan berWASPADA untuk TIDAK terpedaya dengan GOLONGAN sebegini.. Namun, AIR yang TENANG pasti akan berGELORA suatu hari nanti..

Kita PERCAYA bahawa Kerajaan Malaysia TIDAK mahu mencari PASAL dengan Kerajaan Arab SAUDI apabila mengHANTAR seorang WARGANEGARAnya pulang kerana diDAKWA telah mengHINA Rasulullah SAW semasa Hari MAULIDURASUL.. DiFAHAMkan TINDAKan Hamza KASHGARI yang mengHANTAR mesej TWITTER mengHINA Rasulullah SAW seperti berikut telah menCETUSkan keMARAHan umat ISLAM terutamanya di NEGARA-NEGARA Arab..

"I have loved things about we and we have hated things about we and there is the lot we don't assimilate about you. we will not pray for you," ->KLIK<-

Malah, telah wujud 'GROUP' FACEBOOK yang mahukan dia diHUKUM mati kerana keSALAHan tersebut.. ->KLIK<-

Dalam KONTEKS ini, Kerajaan Malaysia telah berTINDAK secara WAJAR dengan menyerahkan WARGA Arab SAUDI ini kembali k! e NEGARA asalnya.. Malah, kita jugak PERCAYA mana-mana NEGARA umat ISLAM joke pasti akan meLAKUkan seperti Kerajaan Malaysia lakukan dalam KONTEKS sebegini..

Yang PELIKnya tuh, ada pulak KATEGORI BAHLOL yang masih menyalahkan Kerajaan Malaysia berhubung pengHANTARan PULANG Hamza KASHGARI ini ke NEGARA asalnya.. Ada pulak yang MAHUkan dia diTERIMA sebagai pencari SUAKA atau peLARIan KONONnya atas nama HAK ASASI Manusia? ->KLIK<-

Dalam KONTEKS ini, kita meLIHAT pihak yang meLAKUkan keSALAHan terhadap agama ISLAM seperti ini cuba diBELA oleh beberapa BAHLOL dalam NEGARA kita ini kerana KONONnya itu adalah HAK ASASI Manusia? Kalau yang jelas bukan ISLAM tu kita FAHAMlah pasal semua MAKLUM semasa mereka menCARUT atau berkelakuan LUCAH sekalipun nama Tuhan mereka akan diSEBUT sama! Namun, itu TIDAK wujud dalam ISLAM.. Apakah keWAJARan untuk umat ISLAM turut berkejar ke 'AIRPORT' untuk mengHALANG pengUSIRan Hamzah KASHGARI ke negara ASALnya? ->KLIK<-

Malah, ada beberapa KOMEN di dalam portal BERITA tersebut yang bukan sahaja mengHINA TINDAKan Kerajaan Malaysia mengUSIR Hamza KASHGARI kembali ke NEGARA asalnya, ada pulak sampai tahap memPERTIKAIkan ajaran ISLAM itu sendiri? Yang PELIKnya, jika mereka benar-benar mahu memBELA Hamza KASHGARI, kenapa hanya takat BERANI 'MENYALAK' dalam portal BERITA yang jelas RASIS? Kenapa TIDAK sahaja melakukan DEMOSTRASI depan KeDUTAan Arab SAUDI atau memBIAYAi pasukan PEGUAM ke Arab SAUDI demi memastikan Hamza KASHGARI menDAPAT pemBELAan seWAJARnya di sana?

Inilah dia 'ANJING-ANJING' yang mengaku diri mereka KONONnya memperJUANGkan HAK ASASI Manusia tetapi mengGUNAkan ASAS tersebut untuk mengHINA pulak HAK ASASI Manusia yang beragama KHUSUSnya agama ISLAM! Wajarkah mereka ini mendapat TEMPAT seLAYAKnya dalam NEGARA yang meLETAKkan ISLAM sebagai agama R! ASMI se perti NEGARA ini? Dalam KONTEKS ini, kita meLIHAT TINDAKan Hamza KASHGARI sama seperti Penasihat PKR yang LARI ke keDUTAan TURKI apabila mangsa 'JUBOR'nya buat LAPORan POLIS.. KeDUA-duanya meLAKUkan keSALAHan yang terKUTUK di sisi agama ISLAM.. Mungkin sebab itu TINDAKan mereka joke hampir SAMA iaitu meLARIkan diri?

Mungkin sebab itulah puak-puak yang SAMA jugak 'MENYALAK' kerana mereka MENYOKONG perBUATan yang mengHINA agama ISLAM oleh orang ISLAM sendiri? KONONnya pada mereka, itu adalah HAK ASASI Manusia yang lebih diUTAMAkan berbanding HAK ASASI Manusia yang beragama KHUSUSnya agama ISLAM? Sepatutnya kita sebagai umat ISLAM mula bukak MATA terhadap AGENDA busuk sebegini yang jelas mahu mengHAKIS keDUDUKan ISLAM sebagai agama RASMI di NEGARA ini.. Apakah kita mahu menjadi seperti umat ISLAM di Palestin baru kita nak SEDAR?

Sumber: Tukang Dok Peghati

No comments: