PANAS BERAPI! AG KENA TERUSKAN DENGAN RAYUAN DALAM KES ANWAR LIWAT SAIFUL!

Ni aku nak cerita pasal keadilan untuk Saiful, semalam sepertimana yang aku siarkan kat blog ni Bapak Saiful joke mintak keadilan untuk anak dia dan Pendakwaraya joke dah nak buat rayuan!

Sekarang ni semuanya terletak ditangan AG, samada nak teruskan ke atau tidak dengan rayuan. AKu harap AG ambil kira semua aspek sebelum dia menolak kerana ini melibatkan keadlian untuk mangsa seperti Saiful.

Pada pandangan aku, AG memang kena teruskan dengan proses rayuan. Apa nak takut? Selama ini pun, anak-anak haram dari kalangan pembangkang dah kata macam-macam pasal Hakim dan Mahkamah! Apa nak heran?

Bila keputusan menyebelahi mereka, mereka suka, kalau tak mereka akan bikin kecoh! kalau nak layan dengan gelagat depa ni. Alamatnya hancurlah negara kita ni. Cuba tengok insiden bom kat mahkamah tu, mereka dah letak bom siap-siap sebab mereka yakin Anwar akan didapati bersalah.

Alih-alih Anwar tak bersalah, bom sudah pasang timer, takleh nak buat apa la,tiba masa bom meletup! Mereka memasang bom tu untuk tujuan menimbulkan keadaan huru hara. Haramjadah betul puak-puak yang menyokong pemimpin mereka yang kuat main belakang ni.

Apa pun, Saiful wajib diberi keadilan, AG ramai rakyat sedang memerhati ni. Ramai yang tidak berpuashati ni. Masih ada peluang buat Saiful. So tolong jangan hampakan kami rakyat marhaen ni. kami mahukan keadilan untuk Saiful.

Kadang-kadanag aku tak faham betul, apa yang AG nak takut sangat dengan pakatan haram ni? Kes ni memang kukuh dari mula lagi, aku bukan la nak pertikaikan keputusan hakim, tapi jangan la sampai nak buat rayuan joke korang sekat! Kan tak elok tu.

Kalau AG tolak jujgak maka kenyataan yang mengatakan BILA VVIP LAWAN RAKYAT MARHAEN, maka rakyat marhaen akan sentiasa tertindas. Jangan la kami rakyat bawahan diperlakukan sebegini. Ini bukan lagi soal Saiful saja, ini dah jadi isu VVIP lawan rakyat marhaen tau!

Jaidnya aku harap Gani Oatail akan teruskan rayuan untuk Saiful. Itu je...

No comments: