KLIP VIDEO KETUA POLIS NEGARA YANG PANAS! MESTI TONTON

Jangan Cabuli apa yang telah dimeterai semalam oleh pihak PKR yang mana menjanjikan satu perhimpunan yang aman pada 9 January ini dalam mereka puak puak PKR Menyuarakan sokongan kepada peliwat Anwar Ibrahim.

Sila tonton video dibawah ini dan kepada seluruh rakyat Malaysia diminta untuk anda mendengar sendiri apa yang dikatakan oleh Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar berhubung perjanjian perjanjian yang dimeterai semalam.











Dengan penerangan yang padat dari Ketua Polis Negara ini maka fahamlah kita rakyat Malaysia bahawa perhimpunan aman yang dituntut oleh pihak PKR mesti dipertanggungjawapkan sepenuhnya kepada pihak penganjur yang mana mereka pihak penganjur mestilah mematuhi syarat syarat yang telah ditetapkan dan dimeterai dalam perjanjian semalam.

Pihak penganjur iaitu PKR bertanggungjawap sepenuhnya jika syarat syarat yang ditetapkan dicabuli pada 9 January ini dan pihak Polis tidak akan teragak agak untuk mengambil tindakan tegas keatas mereka yang melanggar syarat yang ditetapkan.

Syabas Kementerian Dalam Negeri dan juga PDRM diatas ketelusan dalam membawa satu lagi titik perubahan kepada negara. Pihak pembangkang usah lagi berkata Kerajaan dan PDRM menyekat mereka meluahkan perasaan dalam mengadakan perhimpunan.

Moga pihak pengajur Faham Bahasa Melayu yang KPN nyatakan dalam video diatas. Jangan buat buat tak faham bahasa kalau tidak 9 January nanti ramai yang akan diajar faham bahasa Melayu.

Pihak Polis juga tidak akan memberikan lagi selepas ini kebenaran kepada pihak Pembangkang jika 9 January nanti mereka mencabuli perjanjian yang telah dipersetujui. Ini adalah amaran keras buat penyokong pakatan. Jangan sampai amanah dan kepercayaan yang telah diberi dinodai macam Anwar Ibrahim menodai Saiful Bukhari

House PK: Ini Papa Gomo punya story, pendedahan ini penting kerana rakyat mesti tahu kebenaran. Polis sudah banyak bagi peluang kali ini. Kalau masih nak kecoh lagi, aku tak tau nak cakap apa.

Tahnia! h dan Sy abas KDN & PDRM

No comments: