GEMPAR! NURUL IZZAH MARAH SEBAB VIDEO SEKS ANWAR YANG TERBARU BAKAL TERSIAR!?



Mungkin kerana video kat atas tu akan keluar tak lama lagi, maka Nurul Izzah dah mula meroyang sampai menyokong si PENGKHIANAT YANG MEMEGANG A.P. TEPUNG KAT MALAYSIA ni, Satu benda yang aku tertarik ialah dengan pendedahan ini maka inayatelah membuktikan bahawasanya PKR memang nak bunuh PENIAGA MELAYU!

Kenapa aku cakap macam tu? Mudah saja, siapa yang mainkan isu NFC ni? PKR bukan? Mereka menyerang NFC secara teratur, mereka menokok tambah segala cerita semata-mata untuk menunjukkan NFC buruk dan sapu duit rakyat, padahal NFC Corp ni hanya ambik loan bukan GRANT pun.

Tapi serangan PKR maha hebat, siang malam pagi petang mereka cerita pasal lembu je, pasla NFC, pasal Shahrizat, pasal anak-anak Shahrizat! Sebenarnya bukan itu yang mereka nak serang, mereka tak nak melayu maju dan berniaga.

Semalam juga Izzah anak Anwar yang kuat berzina itu telah membuktikan dia memang tak nak melayu maju bilamana dia menyerang Tan Sri Syed Mokhtar, yang man akita semua tahu betapa besar jasa Syed Mokhtar membantu melayu islam di negara ini. dah la Izzah menipu pastu diangkatnya pulak Robert Kuok ni.

Tak payah cerita banyak la, tengok tip 10 manusia pale kaya di Malaysia ni, berapa banyak melayu? Syed Mokhtar je kan? Itu pun Izzah dan gang-gang PKR tak boleh tahan, mereka nak kasi hancur terus Melayu!

Bukak la mata wahai orang melayu semua, kenapa masih nak sokong parti yang memang nak membunuh melayu ni? Percayalah lepas ni mereka akan serang ramai lagi peniaga Melayu yang betul-betul ikhlas berniaga bukan macam Parasit si Razak Mohd Nor tu, itu penyangak yang gunakan nama melayu pastu bunuh melayu!

PKR memang bangsat, parti tu ditubuhkan memang khas untuk bunuh melayu dengan menggunakan orang melayu sendiri. So, sesiapa yang masih dalam parti sialan tu, elok la korang pakat ramai-ramai keluar dan jadi bebas! Lagi bagus dari duduk dalam parti sialan tu dan bunuh bangsa sendiri!

No comments: