EXPOSED : PAID RM200,000 FOR HAVING SQUEEZED AND CARESSED A FEMALE SCHOOLMATE'S BREAST BY VVVIP'S SON

It is been suggested by reliable sources which a child of a VVVIP had committed a sexual crime by muscle action as well as caressing a breast of a womanlike classmate.

The VVVIP family has paid about RM200,000 to a influenced womanlike schoolmate family to close a make a difference as well as additionally not to make a military report so which a open would not know which a pronounced VVIP's son had squeezed as well as caressed this womanlike schoolmates breast.

The propagandize authorities have been instructed to close this make a difference as well as a fortify teacher who witness a incident was reported to have been instructed not to aspire to a make a difference while a influenced VVVIP's son have been rught away transferred to an additional school.

The pronounced make a difference was only well known by a influenced parties concerned though a little how a news had leaked.


Who do you consider is a pronounced VVVIP is?

translated from Malay:

PANAS : BAYARAN RM200 RIBU UNTUK PEGANG TETEK....


Ini bukan kategori berita panas lagi tapi dah masuk kategori meletop....mengikut daripada sumber-sumber yang sangat boleh dipercayai, anak kepada pemimpin VVVIP dikatakan kantoi untu! k mengaw ai nafsunya dan telah melakukan perkara yang tak senonoh iaitu mencabul kehormatan rakan seko! lahnya.< /span>

Anak VVVIP itu dikatakan telah meraba tetek rakan sekolahnya dan akibat daripada perbuatan terkutuk anak VVVIP ini, VVVIP ini telah membayar sebanyak RM200 ribu kepada keluarga perempuan yang telah dicabul supaya tidak membuat laporan polis dan merahsiakan perkara ini daripada diketahui umum.

Pihak sekolah juga telah diarahkan untuk menutup mulut supaya insiden ini tidak diketahui oleh mana-mana pihak lain. Oleh kerana VVVIP ini tak sanggup menanggung malu untuk berdepan dengan pelajar perempuan yang dicabul oleh anaknya dan juga guru disiplin yang menangkap anaknya itu, VVVIP ini telah menukar anaknya ke sekolah lain.

Perkara ini hanya diketahui oleh pegawai-pegawai VVVIP tersebut dan juga keluarga yang terlibat sahaja. Tetapi lama mana rahsia ini dapat disimpan??? Bak kata pepatah " mulut tempayan boleh la di tutup tetapi mulut manusia mana oleh tutup..." Duit yang diberikan itu pun lama-lama habis juga....


**Agak-agaknya siapa pemimpin VVVIP tu ye??

POSTED BY EMPAYAR PEMUDA
Malaysians Must Know a TRUTH

Courtesy of Bonology.com Politically Incorrect Buzz & Buzz

No comments: