UPDATE TERKINI #505! PAKATAN MENDAPAT BANTUAN YANG MAKIN POWER! MESTI BACA

Kehadiran telah mencecah 10,000 orang. Keadaan masih terkawal. ULTRAMAN hingga kini masih siap sedia di puncak Menara K.L sebagai manusia, hanya bila perlu baru bertukar. DAP telah berjaya memujuk si Ultraman untuk sertai demo haram 505 ni setelah dijanjikan tanah di pinggir Batu Feringhi.

TRANSFORMER di letakkan di sekitar kawasan letak kereta Padang Merbok dengan penyamaran sebagai kereta dan mototreler. Mereka ni standby je dan tunggu arahan dari Nik Abduh.

Khabarnya PAS banyak keluarkan belanja untuk menjemput Transformer datang dan mereka puas memujuk si Megatron untuk menyamar jadi lori Negara Kebajikan. Akhirnya setelah lama memujuk dan manjanjikan SORGA, si Optimus Prime setuju untuk menjadi lori Negara Kebajikan.

Batman pulak standby di puncak Menara 2 Bukit Aman. Power Rangers masih buat penyamaran dengan membeli belah di Sogo. Bila tiba masa mereka akan bertindak...

Bantuan adiwira Malaysia hanya dari cicakman yang belum lagi tiba kerana masih berada di Sumatera membantu dalam usaha usaha memadam kebakaran hutan, dijangka tiba di KLIA jam 10.00 malam ini.Cicakman joke lemas sebab tersedut banyak asap kat sana.

Sekiranya keadaan tidak terkawal dan berbahaya untuk negara, ULTRAMAN ditugaskan untuk mencolek Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang dan Haji Hadi untuk dibawa ke Bulan. Perkembangan akan menyusul...

No comments: