PANAS BERAPI! KALAU PENASIHAT PM ADA MARUAH DIRI, ELOKLAH UNDURKAN DIRI SEKARANG SEBELUM TERLAMBAT!

LEVEL AKU NI LEVEL DEWATA RAYA! LU BUKAN LEVEL GUA LA BLOGGERS!Sejak beberapa hari lepas ada ramai blogger yang menegur akan War Room yang diketuai oleh Alies Anor (bukan turn aku nak cakap pasal dia?). Aku joke turut menegur juga la, tak sangka pulak balaci dia yang kuat sapu tu. KLIK SINI

Blogger-blogger mula persoalkan kenapa Alies Anor dan Omar Ong serta punaisihat-punaisihat tak boleh ditegur? Klik artikel GAP sini dan artikel Medan Info Kita disini

Rmai lagi blogger yang menegur dan paling dasyat sekali ialah perangai satu hamba Allah ini kat UMNO Pusat, ada baiknya kalau kisah ini disampaikan pada PM:

Raof SUK UMNO! Lu pengampu Alies Nor saja ...

Mungkin ada yang kata perumpamaan itu macam gampang, tapi itulah hakikatnya, orang yang tak pernah berpeluh potong buluh nak buat tiang bendera, orang yang tak pernah gantung poster, tetiba nak jadi pencatur politk, nak tentukan untung nasib bangsa melayu dan umno...

Alies Nor, ya itulah nama penasihat twenty-five % najib yang mana nasihatnya hampir-hampir melingkupkan Melayu, Islam, UMNO dan BN...

Aku bukan nak tegur sangat mamat poyo tu, tapi teguran bernas dari bekas menteri kewangan dan menteri tugas-tugas khas, tun daim zainuddin, perlu di ambil perhatian oleh semua kepimpinan umno...

Janganlah bila ada yang ulas teguran yang dibuat oleh Daim itu, orang yang mengulas itu di hentam, di receptive to advice dan di ugut, weii saidina umar joke minta di tegur, alis tu sape?! ??
< br>Kalau berginilah sikap dan perangai pemimpin umno, sampai mampos joke umno tak akan berubah...

Darul Ehsan Today

Khabar sesama blogger kata Raof talipon blogger marah2 kerana Alies Nor dikritik ramai. Siapa kamu nak persoal Alies Nor????

Hai ... mengampu ke atau masyuk ke?

Satu UMNO dan satu Malaysia selalu lihat di suratkhabar, TV dan lain-lain media Raof kaki ampu dan gila kuasa ni...

Kat atas ni aku petik dari The Unspinners.

Macam ni la ya, aku nak bagitau sikit. Bukn ini saja malah ramai lagi bloggers dah luahkan perkara yang sama. Mereka ini adalah bloggers yang pertahankan PM dan BN semasa PRU yang lepas, malah ada yang sudah bertahun pertahankan.

Selama ini kita siang malam mmemppertahankan kerajaan hinggakan tidur dan rahat joke tak cukup untuk memastikan negara kita selamat dari diambil oleh Bapak Dajjal si Anwar! Kita dedahkan apa saja yang berbukti demi nak selamatkan negara.

Alih-alih kita rasa macam tertipu sebab kat belakang semua ni yang sebenar-benarnya yang berkuasa dan didengar cakap mereka oadalah War Room yang gagal macam babi! Itu joke kita tahu bila ianya didedahkan oleh Tun Daim. Kalau tak kita tak tau apa pun.

Jadi korang kena faham kenapa kita marah, kita rasa tertipu dan hingga kini belum nampak mana diretion kita nak pergi, yang GAGAL masih ada dan diberi tempat. Kita yang kerja siang malam ni, dibiar begitu sahaja, baru tegur sikit ada BALACI yang talipn dan marah-marah.

Kepada Balaci yang buat UMNO ni macam harta bapak dia, elok kau resign sebelum lagi banyak kisah pasal kau didedah. Larilah sementara ada masa ni. Kami bagi peluang ni.

Demi Allah aku masih sayang UMNO dan BN tapi kalau masih tak mau berubah then Allah saves us all!

No comments: