CILI KASI TARUK! BENARKAH DAKWAAN THE USPINNERS INI? RAOUF YUSOH WAJIB JAWAB!

Pada mulanya aku bercadang nak ;etak artikel yang sangat menganggu perasaan aku dan aku percaya ahli UMNO adanya, tapi aku malas la sebab tuduhan yang dikeluarkan The Unspinners ini amat berat dan pendedahan yang dilakukan agak panjang.

Aku nak korang baca artikel ini. KLIK SINI

Kalau dilihat sejak kebelakangan ini macam-macam cerita keluar pasal si Rauf Yusoh ni, aku pun tak sangka beb. Dasyat gile le. Takkan nak diam je kot? Tak boleh nak bersuara? BUKAN LEVEL KAU KE RAOUF?

Allah Maha Besar! Kau hina sesama manusia, Allah bayar cash! Isu Unspinners ini sangat serius, pihak yang berwajib kena siasat, aku tidak menuduh tapi ada baiknya pendedahan sebegini dilakukan siasatan yang terperinci. Sebelum nak perbetulkan yang lain kena betulkan diri sendiri dulu.

DISISI ALLAH KITA SEMUA SAMA! TAKDE LEVEL-LEVEL OK!

No comments: