WTF??? CINA DAP LAHANAT KATA NAK KERAJAAN BERSIH? KAH KAH KAH

INILAH PERKATAAN YANG SEWDANG DIJUAL OLEH SEMUA CINA LAHANAT DARI DAP SEKARANG NI. Dari Lim Babi Guan Eng sampai ke Cina DAP lahanat di tepi jalan. Depa jual habis-habisan cerita ni.

Yang bestnya pulak ada melayu bangsat yang mudah terpedaya dengan kata-kata pemakan Babi ni! Melayu lahanat penyokong Cina DAP ni jadi defense kepada Cina DAP untuk Cina-cina koi ni terus hina melayu da Islam.

Apa yang melayu bahalol, keturunan sial penyokong DAP ni tak sedar ialah PEMBERI ATAU YANG MENGAJAR KAKITANGAN AWAM MELAYU MAHUPUN POLITICIAN MELAYU TERIMA RASUAH ADALAH KAUM LAHANAT CINA KETURUNAN DAP NI SENDIRI.

Tapi disebabkan wayang Cina murahan yang dipamerkan oleh pemimpin DAP ni maka terpengaruhlah segelintir rakyat Malaysia dengan play mereka ni! Diajak la mereka yang percaya akan doktrin palsu DAP ni untuk buat himpunan Blackout!

Melayu Singapore dulu joke macam ni la terpengaruh dengan Lee Kuan Yew! Akhirnya melayu jadi kaum minoriti yang semakin diketepikan di negara mereka sendiri.

Aku tak faham kenapa ada segelintir melayu mudah terpengaruh dengan wayang DAP yang sama macam PAP ni.

Kat Penang punya la sialnya si Guan Eng ni, rumah murah satu joke takde, dia sendiri merasuah dan dirasuah oleh syarikat Besar hinggakan tanah yang sepatutnya disediakan untuk rumah murah diberi kepada sanatorium swasta!

Cina sokong dia pastu ada gak melayu dan India bodoh sama terpengaruh dan sokong dia! Kalau ya joke marahkan kerajaan pakai la akal sikit. Betul ke kerajaan sekarang ni korup sangat? Kalau ya mana buktinya? Kalau ada bukti aku tolong korang jatuhkan kerajaan sekarang ni.

Biasa la kan? Si pencuri akan menuduh orang lain mencuri semata-mata untuk tutup kebabian dia kan?

Sent from my BlackBerry Anti DAP!

No comments: