HOUSE PK MENYOKONG PENUH KENYATAAN DATO SERI ZAHID HAMIDI!


Apabila Dato Seri Zahid Hamidi keluarkan kenyataan yang aku sokong 1000% maka mulalah Pakatan Haram menggelupor sebab Zahid kata kalau tak ikut undang-undang negara ini maka berhijrahlah ke negara lain. Aku cukup puashati dengan kenyataan Zahid ini. Inilah yang terbuku dihati aku selama ini. Kalau sesiapa tak nak hormat undang-undang negara ini maka silakan berambus!

Maka marahlah Anwar kepada Zahid dengan kata-kata negara ini bukan bapa kamu yang punya! Anwar betul-betul terasa dengan kenyataan Zahid ini, malah aku dengar Guan Eng joke dah marah sampai nak beli tiket kapalterbang untuk migrate ke tanah besar Cina! Pendek kata semua pemimpin Pakatan Marah dengan kenyataan Zahid ini.

Macam biasa pemimpin UMNO lain semua playsafe dan mendiamkan diri! Tetiba saudara Khairy muncul dan kata ini kenyataan peribadi Zahid! Bukan pendirian kerajaan! Alamak, aku dah malas nak kacau Menteri KBS ni tapi bila dia cuba masuk campur hal urusan menteri lain maka aku joke kena campur jugak la, kenapa perlu Khairy sibuk urusan orang lain? Dia PM ke?

Biarlah Zahid buat apa yang patut kenapa p! erlu ora ng lain nak sibuk? Kalau ya joke tak nak sokong. Tak payah la nak memandai..aku dah letih la dengan mainan pembangkang ni, sampai bila kita nak tolerate? Biarlah Zahid buat kerja dia, kenapa perlu rakan seperjuangan dalam kerajaan nak kritik dia?

Jaga la kementerian sendiri dulu, janga la buat perangai Populist dan cara New Politic ni. Kerajaan kena bertindak tegas demi menjaga kestabilan negara. Aku menyokong apa yang diperkatakan oleh Zahid Hamidi! Jenis-jenis manusia kurang ajar tak hormat undang-undang negara memang patut berambus keluar dari negara ini.

Wahai Khairy, janganlah politikkan semua benda, ini keselamatan negara. Time bapak mertua kau dah berlalu. Dari zaman Pak Mertua kau la negara ini rosak. Sudahlah! Tutup mulut kau dan tarik sokongan anak muda. Faham?

No comments: