CILI KASI TARUK! KALAU KENA TIPU SEKALI KESIAN! TAPI KALAU KENA TIPU BERKALI-KALI ITU BODOH NAK MAMPOS NAMANYA!

Kalau kena tipu sekali orang kata kesian sebab orang yang kena tipu tu dia tak tau, tapi kalau dah berkali-kali kena tipu dan masih nak harapkan pada bangsa penipu ni. Itu bodoh nak mampos namanya.

Aku nak share sikit la cerita-cerita misteri yang agak difficult sikit. Ini bab penipuan. Penipuan Maha Hebat!

Sejak dari awal semasa orang Cina mendapat durian runtuh lagi aku dah agak something is wrong. Mereka terus-terusan dapat macam-macam, asal baru niat je dah akan muncul depan mereka. Akhiirnya kaum penipu ni mendapat idea baru. Merka tipu tahp nak mati punya.

Ini cerita bab kempen di seluruh negara, setelah kaum Cina DAP mendapat pelbagai macam faedah, setelah mereka dihiburkan dengan PSY, Jackie Chan, Michelle Yeoh dan entah apa-apa lagi, maka kaum Cina mula berpakat dan membuat sesuatu yang tak dijangka

Mereka tahu banyak agensi yang membuat culaan mengikut pada sokongan dibawah secara fizikal, maka kaum tak mengenang budi ni joke berdrama, apabila turun orang BN untuk berkempen, kaum Cina dAP berebut-berebut nakkkan bendera BN, Baju BN dan macam-macam lagi sampai habis stok la, jadi perkara ini membuatkan calon setempat melompat gembira dan kembang lobang hidungnya.

Fenomena Cina DAP berebutkan barangan BN memang berlaku diseluruh negara. Mereka ambil sahaja apa yang diberi oleh calon-calon BN, termasuk la makan minum dan pelbagai macam lagi. Setiap acara anjuran BN kaum tak sedar diri ini akan turun dan memberikan sokongan padu tahap babi punya sampai pemimpin tertinggi joke tertipu.

Harus diakui kaum Cina DAP ni sangat bijak adanya, mereka cepat belajar, terutama sekali bab nak menipu. Yalah kata orang kalau tak menipu bukan Cina DAP namanya. Jadi bile mereka tahu culaan agensi dan Jalinan Rakyat ikut pa! da sokon gan dibawah maka mereka mempergunakan benda tu untuk menipu.

Tak siapa sangka kaum ini akn tikam belakang Bn dengan begitu teruk sekali, hanya 3 peratus sahaja dikeseluruhan negara yang menyokong BN! Dasyat sungguh mainan mereka ini. Tambah pulak merka mendapat gelaran Tsunami! Jadi makin besar la kepala mereka ini kan?

Sepatutnya jangan dicakap Tsunami Cina, sepatutnya dikata sekarang yang ada hanyalah kerajaan Melayu/Bumiputra sahaja. Bila mereka dengar Tsunami itu yang semua convene 505 mereka la yang paling rami sekali kerana mereka iaitu kaum Cina DAP masih beranggapan mereka boleh tentukan kerajaan.

Sekarang aku nak masuk bab siapa yang sebenarnya kena tipu ni. Kalau dilihat secara nyata dan apa yang terjadi di Selangor dalam perlantikan `exco ni, BARULAH KITA SEMUA TAHU, sepandai-pandai kaum Cina DAP ni joke kena tipu jugak akhirnya.

Mereka sangka dengan menyokong Pakatan ni maka mereka akan diutamakan dan bangsa lain akan diketepikan, tapi mereka tak sangka di Selangor mereka telah dipermainkan. Selain dari MB berbangsa Melayu, 6 orang exco juga adalah terdiri dari kaum yang mereka sangat benci tu, wakil kaum mereka hanya 3 orang saja dalam exco.

Jadi setelah diberi mimpi basah oleh Anwar bahawa pakatan akan menang dan tak menjadi kenyataan, setelah mereka tertipu macam babi sundal, akhirnya perhimpunan di Amcorp mall menyaksikan hanya bawah fifteen ribu sahaja yang berkumpul. Mereka sudah tahu mereka sudah tertipu.

Sekarang mana mereka nak pergi? Kepada siapa lagi mereka nak mengadu nasib? Atau mereka akan berlakon untuk menyokong BN balik dan pemimpin kita mahu tertipu lagi? Permulaan tadi aku tulis kalau kena tipu sekali kita kesian la kan?

Tapi kalau dah direla untuk ditipu berkali-kali itu BODOH NAK MAMPOS namanya kan? Jadi aku nak seru pada semua kaum bumiputra, kita kena teruskan kempen boikot kita. Bukan apa kita kena ajar mereka ini. Mereka kena tahu kita perlukan satu sama lain sekiranya mereka nak mainkan bangsa yang bukan Cina, maka men! jadi kew ajipan kita semua untuk ajar mereka.

DAMAGE HAS BEEN DONE! Somebody have to pay a cost now! And DAP Chinese must pay it la. Kita kena boikot barangan Cina dan Buy Chinese Last. Insya'allah aku dan kengkawan blogger aku yang lain akan membuat pendedahan berapi pasal penipuan kaum Cina DAP dalam produk makanan harian kita.

Ingat, jangalah diri anda kena tipu selalu dengan kaum Cina DAP ni. Kita kena teguhkan pendirian kita, fokus kita hanya untuk bantu Bumiputera yang telah menyokong kita. Jangan dilayan pada yang tak sudi dan tolong la pecat manusia lahanat yang bagi idea yang merosakkan diri.

Bertindak sebelum terlambat! Jangan tunggu sampai nasi jadi Bubur! Sesal dahulu pendapatan sesal kemudian langsung hilang pendapatan! Belajarlah dengar rintihan orang kebanyakn yang sayangkan anda. jangan percayakn penasihat yang hanya pentingkan diri. Jangan mudah tertipu dengan cerita rekaan. Dengarlah!

Alies Anor greatfully renounce ok! Omar Ong joke wajib diboikot sebab dia joke Cina DAP gak. Yang lain-lain lu fikir la sendiri..

KEPADA BERUANG R! BUKAN LEVEL AKU KAN NAK TULIS NI? LEVEL KAU APA? SPM JE KAN? WOW! KAH KAH KAH

No comments: