APA LAGI CINA MAU? SEBUAH ARTIKEL RACIST! MELAYU YAHUDI TOLONG JANGAN BACA!

From Ahmad Farami:

"Apa lagi Cina mahu?" - satu 'rhetorical question' daripada Utusan Malaysia.

Ini tawaran DAP & Pakatan Rakyat yang mereka mahukan:

1. Timbalan Perdana Menteri berbangsa Cina
http://www.malaysiakini.com/news/222545

2. Objektif anti-perlembagaan DAP; "Abolition of the multiplication of "bumiputra" as well as "non-bumiputra" as well as the implementation of ethnic equality." : http://dapmalaysia.org/newenglish/au_vm_pp.htm

3. Pemansuhan keistimewaan ekonomi yg memihak kepada Bumiputera: http://anwaribrahimblog.com/2012/09/26/alternative-budget-sans-ethnic-based-policies/

4. Ethos "Ketuanan rakyat" menggantikan "Ketuanan Melayu":
http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/promote-ketuanan-rakyat-anwar-tells-pakatan-leaders

Gelagat pengundian demografik Cina mencerminkan 'feeding frenzy' politik setelah terhidu 'the smell of blood' dalam bentuk kesamarataan agihan & pemilikan kuasa. Ia didorong naluri presence kolektif mereka.

Soalan Utusan Malaysia bagi sesetengah pihak adalah 'racist'. Bagi pihak yang lain, ia soalan yang membongkar racism.

Ramai kecam Utusan racist, tp dorg terutama org melayu yg tuduh utusan extremist adalah mereka yg tidak pernah baca nanyang siang pau, sinchew daily yg juga ade racist.

Paling aku tak boleh tahan di dalam akhbar the Star, ada keratan cina-cina tak sedar diri mintak Najib letakkan ramai Cina dalam kabinet, ada juga yang suruh PM letakkan beberapa pemimpin pembangkang dalam kabinet! WTF?

Apa nak jadi dengan orang Cina ni? Eh! Tak boleh cakap pasal Cina kan? Nanti kena tangkap kalau Cina maki hamun hina agama dan negara polis buat tak tau je kan? Milo Suam joke dah terlepas, polis ka! ta dah b agi kes tu pada AG dan seperti biasa kes itu akan tertutp macam tu je.

Tapi kalau bab blogger pro UMNO, polis bukan main laju dan begitu efisyen sekali sampai rampas laptop, rampas tough disk, rampas telefon. Kalau pakatan punya anjing dapat layanan istimewa kan? Tak boleh ke aku sebagai rakyat malaysia nak luahkan rasa tak puashati aku?

Adakah aku racist? Adakah salah aku menjadi extremist bila aku tengok kaum DAP ni naik kepala? Depa yang racist, kita bersuara ada pulak melayu yahudi tahap laknatullah punya sokong mereka, lepas tu bertambah parah bila polis pulak cepat ambil tindakan!

Nak tanya polis sikit, tu dalam facebook dan twitter serta blog yang menghina dan menghasut untuk menghancurkan negara ni dah ambil tindakan ke belum? Jangan la takut, kena adil kan? Salah ke aku cakap macam ni?

Tolong la halang Cina dari melampaui batasan, sebab sabar kita ada hadnya! Dah la selama ini kaum DAP ni tak pernah hormat polis, kami yang siang malam pertahankan polis, last-last part kena cekup kita kena dulu! Nasib! Nasib!

No comments: