PANAS BERAPI! DEEPAK KIMAK NI MEMANG TAK KONSISTEN KATA RAJA PETRA!

Penulis blog sensasi Raja Petra Kamarudin (RPK) yang pada satu ketika dulu cukup dikenali kerana fitnah-fitnah panas beliau yang mengaitkan pembunuhan Altantuya Shaaribu dengan Perdana Menteri dan isterinya Rosmah Mansor dilihat menghentam teruk Deepak Jaikishan yang dilihat beliau sebagai seorang manusia yang sangat hipokrit . Raja Petra dalam satu artikel beliau baru-baru ini mempersoalkan kredibiliti Deepak yang kini semakin rakus menyerang Perdana Menteri dan isteri beliau dalam beberapa siri sidang media.

Raja Petra mempersoalkan kenyataan-kenyataan media yang dibuat Deepak yang dlihat bercanggah dengan kenyataan media yang dibuat oleh beliau lebih kurang 2 tahun lepas . Pada tahun 2011 , Deepak dalam satu rakaman video yang dimuatnaik oleh portal Malaysiakini mengatakan Raja Petra berbohong dengan tuduhan-tuduhan beliau terhadap Perdana Menteri dan isterinya .


Pada tahun 2011, Deepak telah menyatakan bahawa Raja Petra merupakan seorang pembohong dan beliau tidak mempunyai apa-apa kaitan dengan penyiasat persendirian Bala dan keluarga Perdana Menteri . Malah Deepak juga telah mencabar Raja Petra yang pada ketika itu berada dalam pelarian untuk pulang ke Malaysia dan mengulangi tuduhan yang dilamparkan kepada beliau. Menurut RPK lagi, kini kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh Deepak seolah-olah menyokong pula kenyataan-kenyataan yang pernah dibuat oleh RPK pada 2011 .

Pemimpin-pemimpin dan portal pembangkang pula seolah-olah membutakan mata mereka tentang fakta bahawa kenyataan yang dibuat Deepak sangat bercanggah dengan kenyataan yang dibuat oleh beliau pada 2011 . Jelas sekali keterdesakan Pakatan untuk memburukkan nama Najib dan Rosmah terserlah apabila menggunakan fakta dari seseorang yang tiada kredibiliti dan beubah-ubah keterangannya. Bagi penulis blog itu, Pakatan sanggup menggunakan siapa saja sebagai maskot untuk memastikan cita-cita mereka menakluki Putrajaya.

Jelas sekarang Deepak hanyalah individu yang berkepentingan kewangan, kekecewaan beliau dalam kepen! tingan i ni menyebabkan beliam membuat beberapa serangan kerasa kepada PM dan isterinya . Peliknya tidak pula portal-portal pro pembangkang ini timbulkan persoalan percanggahan kenyataan Deepaak pada tahun 2011 dan sekarang ? Raja Petra juga dalam masa yang sama mengakui bahawa isu pembunuhan Altantuya dengann mengaitkan PM dan Rosmah sememangnya telah dirancang terlebih dahulu, malah SD Bala


"Raja Petra mengakui semua kenyataan yang dibuat Balasubramaniam pada sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR memang telah dirancang lebih awal agar penyiasat persendirian itu tidak tersalah cakap.Pada masa sama Raja Petra mengakui Balasubramaniam dibayar untuk membuat akuan bersumpah tersebut dan dakwa beliau,perkara itu memang diketahui Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim"

RPK sebelum itu juga mendedahkan bahawa Aljobori telah mengarahkan seorang tauke cina untuk membayar penyiasat persendrian Bala dengan jumlah RM 20.,000 sebulan supaya terus menyokong Pakatan Rakyat . Isu penglibatan Najib , Rosmah dengan pembunuhan Altantuya hanyalah isu kitar semula dari Pakatan , walaupun kebenaran telah ditunjukkan dengan pengakuan RPK dan Zulkifli Nordin mengenai isu ini , pemimpin-pemimpin dalam Pakatan dilihat cuba menaikkan semula isu ini menggunakan 'pelakon' yang lain . Malangnya pelakon yang dipilih tidak sesuai dan jelas sekali sifat talam dua mukanya kerana kerap kali membuat 'statement' yang berbeza-beza
Sumber: Be Da Man

No comments: