EKSKLUSIF! JAWAPAN UMMI HAFILDA TERHADAP TUDUHAN DS @NajibRazak SPONSOR JUTAAN RINGGIT PERKAHWINAN BELIAU!



MStar telah melaporkan majlis perkahwinan Ummi Hafilds, adik Azmun Ali.

Di antaranya :
Majlis resepsi persandingan Ummi Hafilda Ali, 45 dengan Dr Zaman Khan, 33, berlangsung meriah dengan dihadiri kira-kira 800 orang jemputan termasuk perdana menteri dan isteri.

Mengangkat tema 'Syurga Khayalan', pelamin indah menjadi penyeri Dewan Merdeka Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) pada hari bersejarah pasangan mempelai ini.

Dewan bertambah berseri apabila Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor turut hadir meraikan hari bahagia pasangan ini.

Najib yang berpakaian warna sedondon dengan isterinya tiba di dewan tepat pukul 8.40 malam dan diberi penghormatan oleh hadirin.

Suasana dewan bertukar kepada 'mood' romantis tatkala pasangan mempelai melangkah masuk ke dalam dewan sambil diiringi alunan lagu 'Hero' dendangan Mariah Carey....
Menarik pula bila MStar melaporkan seperti 'sedondon' atau joke 'mood' romantis. Mungkin wartawan itu terasa 'mood' tersebut hingga melaporkan perkahwinan Ummi Hafilda secara terperinci.

Tetapi seperti biasa, media alternatif pro-pembangkang begitu cepat spin dan menimbulkan persepsi negatif. Lebih-lebih lagi dengan kehadiran DS Najib Razak dan isteri beliau.

Maka secara kebiasaan mereka akan mengaitkan PM dengan perkahwinan tersebut dari segi sponsorship yang didakwa bernilai jutaan ringgit.

Yang paling kelakar dan tidak masuk akal apabila media pro-pembangkang menceritakan perkara di bawah :
Yang terakhir ini paling menarik pakej bulan m! adu ke H awaii, Amerika Syarikat bernilai lebih RM 1 juta juga!! Wah, untungnya badan. Dahlah lambat kahwin, dapat pakej bulan madu ke Hawai. Khabarnya guna pesawat Korean Airlines, transit dari Incheon ke Honolulu sebab tidak ada penerbangan terus dari Malaysia untuk ke Hawaseterusnyai.
MiM sendiri telah menghubungi Ummi Hafilda dan beliau ketawa besar dengan tuduhan yang dilemparkan oleh media pro-pembangkang.

Tidak pernah beliau dan suami untuk 'honeymoon' di Hawaii tetapi pasangan pengantin baru itu merancang untuk 'honeymoon' di negara Eropah. Bagaimana pun, rancangan itu terpaksa ditangguh kerana Ummi komited dengan kerja beliau di negara ini. Perancangannya adalah selepas PRU13.

Ummi Hafilda juga menafikan tuduhan kononnya Najib Razak unite perkahwinan beliau yang bernilai jutaan ringgit.

Kita tentu tidak percaya dengan tuduhan terbaru yang dilemparkan terhadap Ummi. Tambahan pula, suami beliau adalah seorang pakar dermatologist dan sebagai seorang doktor, MiM boleh agak pendapatan bulanan suami Ummi yang boleh mencecah puluhan ribu ringgit.

Maka, tidak ada masaalahnya untuk pasangan tersebut mengadakan ! upacara perkahwinan yang grand.

Satu lagi pembohongan media pro-pembangkang yang amat memalukan!

-novandri.blog Read More @ Source



More Barisan Nasional (BN) | Pakatan Rakyat (PR) | Sociopolitics Plus |
Courtesy of Bonology.com Politically Incorrect Buzz & Buzz

No comments: