PANAS BERAPI! ROSMAH LANCAR KAPAL PERANG?

Betul la Malaysiakini aka melacurkini dah takde modal, sejak kebelakangan ini aku tengok mereka serang DS Rosmah cukup dasyat wei, benda remeh joke mereka jadikan isu. Contohnya bila Datin Seri bagi kata-kata semangat pada pemain Harimau Malaya joke jadi isu.

Tapi pale aku tak boleh belah, hari ini mereka serang Datin Seri Rosmah kerana dia telah melancarkan kapal TLDM. Kasihan Malaysiakini, mereka ingat ini boleh jadi satu isu besar yang bakal menumbangkan BN tapi Mkini aka melacurkini dah terlupa diseluruh dunia, semua kapal dilancarkan oleh WANITA!

Inilah masalahnya dengan portal pro pembangkang, bebal dan bodoh. Fakta dan auta joke tak tau, apa yang mereka tahu nak spin je twenty-four jam. Wei melacurkini, seluruh dunia menggelarkan kapal mereka sebagai 'SHE' bukan 'HE', sebabnya semua pemilik kapal menganggap kapal ni sebagai 'wanita'.

Sebab itu la semua kapal di seluruh dunia dirasmikan atau dilancarkan oleh wanita. Apa salahnya Datin Seri Rosmah diberi penghormatan sebegini? Apa saja Rosmah buat semua menjadi isu? Kenapa Pakatan dok meroyan semacam ni dengan Rosmah ek? Aku pelik la? Adakah isteri Perdana Menteri ini merupakan ancaman pale besar buat pembangkang?

Come upon la wei, dia cuma mother PM, kenapa lu orang meroyan semacam je ni? Kekadang tu aku tengok yang dalam parti joke suka menyerang. Tak faham aku, apa salah Rosmah wei? Aduhhhh

Lepas ni korang tengok la, bukan takat pembangkang je malah yang dok bela UMNO kununnya joke akan marah punya sebab aku tulis macam ni, ada aku kisah? Yang betul kita kena cakap. Jangan terlalu ikut rentak pembangkang sampai sendiri jadi bodoh ok? Itu aje aku nak cakap..

Nampak sangat pembangkang dah semakin kekeringan modal kan?

No comments: