APA SEL13 NAK DEDAH TENGAHARI NI?



Pendedahan sel13.com sebelum ini tentang pembohongan Khalid Ibrahim berhubung pembelian bas mewah telah pun terbukti apabila hari ini Menteri Besar itu mengakui bas tersebut dibeli oleh beliau, bukannya di sewa seperti yang diumumkannya sebelum ini.

Sel3.com masih lagi mempunyai beberapa bahan untuk didedahkan berhubung transaksi pembelian bas tersebut namun mereka terpaksa menyimpannya terlebih dahulu. Itu sebahagian dari strategi sel13.com Dalam peperangan peluru tidak boleh digunakan sesuka hati atau tidak kena tempatnya. Peluru perlu dilepaskan dengan perancangan yang teliti supaya tidak berlaku pembaziran demi memastikan kemenangan tercapai.

Untuk waktu ini mereka tinggalkan sementara isu pembelian bas tersebut. Esok sel13.com akan lepaskan satu peluru lain yang berskala sederhana tetapi cukup untuk menggoncangkan pihak musuh.

Selasa twenty November 2012 sebelum jam twelve tengahari sel13.com akan mendedahkan tentang kemampuan luar biasa seorang ahli parlimen pembangkang dari sebuah negeri sejak bergelar wakil rakyat.

Ahli parlimen yang di maksudkan terdapat dalam gambar di atas.

No comments: