PANAS BERAPI! FAEKAH MAKI HAMUN NEELOFA KERANA KHALID IBRAHIM GAGAL!

TEMBELANG Pakatan Rakyat di Selangor semakin terungkai apabila Mahkamah Tinggi Shah Alam memutuskan bahawa lidah rasmi parti, Harakah telah melemparkan fitnah terhadap UMNO yang dituduh terbabit dengan kes serbuan di gereja DUMC sebelum ini.

Koordinator BN Selangor, Datuk Seri Ir Mohd Zin Mohamed, berkata keputusan itu jelas membuktikan PAS sengaja berniat jahat dan cuba mengelirukan rakyat Malaysia dengan mengaitkan UMNO dalam isu tersebut sedangkan ia adalah tindakan daripada pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) itu sendiri.

Ujarnya, ini juga menunjukkan bahawa peristiwa serbuan ke atas DUMC dan pemecatan Datuk Hasan Ali yang dikaitkan dengan peristiwa tersebut adalah semata-mata kelemahan daripada pihak PAS sendiri dan langsung tidak melibatkan UMNO.

BN Selangor ingin menyeru parti politik terutamanya PAS supaya bertindak dengan lebih matang dan tidak sewenang-wenangnya menabur fitnah.

Keputusan hakim dalam kes ini lebih bermakna kepada kami berbanding jumlah tuntutan saman kerana membuktikan selama ini PAS menggunakan budaya fitnah dalam berpolitik, katanya dalam satu kenyataan media, hari ini.

Selain itu, BN Selangor juga katanya, mendapat reaksi daripada Kumpulan Perangsang Selangor (KPS) yang menafikan telah mengarahkan ABASS untuk mengurangkan pengeluaran air terawat.

Pihak KPS mengeluarkan kenyataan menafikan mereka telah mengarahkan ABASS untuk mengurangkan pengeluaran air terawat.

Read more...

No comments: