GEMPAR BERAPI! KENAPA ANWAR MASIH TAKUT NAK KE MEKAH?

Gambar asal adalah Siaful, sekadar hiasan je nak kasi Pakatan syok la!Ini kali kedua Anwar kata dia ke Mekah untuk menunaikan umrah tapi tak ada joke gambar. Pasti helahnya adalah takkan nak ke umrah joke saya nak kena bergambar untuk tunjuk2.

Hairan kenapa Anwar takut nak tunjukkan pada orang ramai bahawa dia ke Mekah. Sebabnya, ramai menjangka Anwar takut balasan segera tuahn di mukabumi Mekah dengan keadaan dirinya yang bergelumang dengan dosa, melakukan perkara syirik, kuat berbogong, kaki categorical bomoh, mencuri duit, dan tidak lagi mahu bertaubat

Ini mengingatkan kami kisah video enam siri yang dirakamkan untuk mula menghina dan memburukkkan Datin Seri Rosmah dengan pelbagai tuduhan.

Naik saja Najib jadi Perdana Menteri pada bulan April 2009, puak-puak PKR Negeri Sembilan yang kami suspek adalah tangan Chegu Bard telah upload trailer video 6 siri pada bulan June 2009.

Kenapa kita tuduh puak-puak PKR?

Sebabnya merekalah yang mainkan cerita mengenai pembunuhan Altantuya hingga adalah salah seorang saudara yang perangai jobo kata dirinya tak selamat dan mahu keluar negara sebab Rosmah bunuh ALtantuya.

Nak menjawab malas betul tapi yang jelas, isunya isu remeh temeh keluarga yang cemburu dan dengki.

Abenda isu macam tak balik kampung, tak jaga kampung, tak sempat ziarah saudara, tak salam dll. Ini cerita orang negeri sembilan dan kekampungannya tak masuk akal.

Si pompuan Datin dan anaknya yang cakap Rosmah kuat categorical bomoh tapi dia sendiri kaki categorical bomoh. Anak jantanya yang banyak bercakap dalam video tu joke cara cakap kita dah tahu jenis kuat ngata, fitnah dan mengumpat.

Macam-macam benda tak masu! k akal d an tuduhan jahat.

Kalaulah jahat sangat Rosmah, kenapa tiada pula musibat atau petir sambar Rosmah di Mekah.





Bukan sekali, dia ke Mekah ...

Anwar takut nak ke Mekah. Hanya cakap saja nak ke Mekah.

Sumber: The Unspinners.

House PK: Bagus betul artikel Unspinners ni, tepat dan padat. Anwar asyik-asyik kata pi Umrah la, pi Mekah la, Tapi sampai ke la kita tak pernah nampak gambar dia depan Kaabah! Takut kena panah petir ke Anwar oi?

No comments: