ZAMBRY KASI TARUK CILI SAMA BAPOK GILA PROJEK DI KAMPAR - MESTI TONTON!



Aku dah cerita pasal si BAPOK GILA PORJEK ni, KLIK SINI

Kat bawah ni penerangan dari Ketua Bahagian Kampar yang dipetik dari Perak Today:

Tindakan Naib Ketua Pemuda UMNO Kampar, Zamhuri Md Zin mengisytiharkan keluar parti pada Jumaat lalu dipercayai didalangi oleh pihak tertentu.

Menurut Ketua UMNO Bahagian Kampar, Datuk Mohd Radzi Manan, tindakan drastik Zamhuri itu berpunca daripada anasir luar yang mengambil kesempatan untuk memecahkan UMNO.

Saya yakin pihak pembangkang mengapi-apikan Zamhuri sehingga bertindak demikian.

Namun, ia tidak menjejaskan UMNO pada pilihan raya umum ke 13 kerana parti itu bersatu kuat di Kampar, katanya kepada pemberita ketika mengulas tindakan Zamhuri itu.

Katanya, parti pembangkang cuba mengambil kesempatan kerana mengetahui ada seseorang yang mempunyai masalah dengan perniagaannya.

Mengulas tindakan yang akan diambil terhadap Zamhuri yang juga Ketua UMNO cawangan Changkat Tin, Mohd Radzi berkata, semuanya bergantung kepada keputusan Menteri Besar yang juga merangkap Pengerusi BN negeri, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir.

Pada Jumaat lalu, Zamhuri mengisytiharkan keluar daripada UMNO setelah lebih twenty-seven tahun bersama parti itu dan menyatakan hasrat untuk menyertai DAP.

Menerusi rakaman video yang dimuatnaik di You Tube, Zamhuri berkata, tindakan tersebut diambil kerana parti yang telah memerintah lebih 50 tahun itu gagal menjaga orang Melayu dan tidak lagi releven.

HOUSE PK: Komen aku pulak, walau iblis hasut dia sekali pun, dia melalak macam anjing tu sebab dia tak dapat nak penuhkan tembolok dia! Sialan macam ni memang elok dihalau dari UMNO! Wahai DAP dan PAS, ambik la dia, aku memang doakan siang malam su[aya orang macam ni stick on pembangkang, a more a merrier!

Korang rasalah apa yang telah UMNO rasakan selama ini den! gan adan aya PARASIT BANGKAI masuk UMNO untuk kepentingan diri sendiri je!

No comments: