NASIHAT HOUSE PK KEPADA ANGGOTA POLIS DAN @PDRMsia - mesti baca



Wahai sahabat-sahabat aku didalam pasukan Polsi yang ku sayangi dan kasihi, tengoklah video yang telah disediakan oleh sahabat aku ni. Tengoklah bagaimana penyokong Pembangkang dari zaman dulu lagi panggil korang dengan pelbagai gelaran yang amat hina.

Polis Anjing, Polis Pukimak, Polis Babi adalah perkataan atau zikir harian mereka, yang paling kuat hina polis adalah PARTI PAS! Parti yang selama ini kata mereka perjuangkan islam adalah sebenarnya hanyalah sekadar berkosmetikkan Islam sahaja.

Bukan Islam pun PAS ni, kebencian PAS terhadap polis melebihi segalanya, mereka pandang polis seperti binatang. Sebab itula ada dikalangan Pemuda PAS kata nak tembak mati polis!

Jadi sebelum korang nak pangkah atau nak sokong PAS ni, duduk sejenak. Lihat video diatas dan kenang kembali segala penghinaan dan penganiayaan yang dibuat parti AJARAN SYAitan ini.

Setelah apa yang secara ringkas dan padat aku cakap disini, namun kamu wahai saudara dan sahabatku POLIS yang u sayangi masih nak sokong PAS jugak, maka aku takde apa lagi nak cakap melainkan aku istighfar dan teramat sedih!

JAUHI LA PARTI PAS dan Pembangkang! Mereka tidak pernah hormat pada POLIS!

No comments: