PANAS BERAPI! ADA ORANG MATI MASA DEMO PTPTN?



Tadi demo PTPTN berjalan sebagai pre-Bersih 3.0 demo.

Yang kami hairan dari gambar-gambar yang kami terima. Seperti gambar atas, abang ni pun mangsa PTPTN ke?

Masa dia masuk Universiti dah ada PTPTN ke? Atau cukup ke umur anaknya untuk masuk Universiti?


Mahsiswa ni ... kalau demo tu, berdirilah.

Respeklah pada penganjur demo. Risalah demo tu buat apa kau pergi buat lapik bontot. Ohhh ... kau faham dah ye. Memang tak masuk akal tuntutan mereka.


Marah PTPTN tu sampai nak lihat Perdana Menteri dan Menteri Pengajian Tinggi dikuburkan bersama demkorasi yang kamu tuduh sudah berkubur.

Kalung, kalung tu ... budaya Hindu dek oi. Itu untuk orang dah mati.

Kalau kau orang marah benar dengan PTPTN, ada terfikirkah PTPTN ditubuhkan semasa Anwar Ibrahim yang kamu puja itu memegang jawatan Menteri Kewangan?

Pandai dia.

Inisiatif dia dan diluluskan bersama-sama, tetapi bila dia di sana, dia tuduh orang lain. Amat bertanggungjawab Anwar Ibr! ahim. As yik salahkan orang saja.

Kalau dia kalah di Pilihanraya, pasti dia akan salahkan orang lain atau akhirnya dia salahkan rakyat yang tidak mahu pilih di ajadi PM.


Lagi kau orang kutuk dan hina Dato Najib dan isterinya Datin Seri Rosmah. Dahlah tu, kritikan itu berasaskan fitnah yang direka-reka Chegu Bard.

Baca seterusnya disini....

Tak habis-habis mereka ni nak buat kecoh! Adeh sengal betul la depa ni, bagus artikel Unspinners ni, pelik tul ada pakcik tua, ada bunga malai macam orang dah mati atas gambar Pm dan Menteri Pengajian Tinggi. Yang paling aku tak tahan bila depa pertikai cincin Rosmah.

Senangnya depa ni ditipu oleh pemimpin pembangkang, kasi keluar sikit cerita, pusing sana sini terus si bebal-bebal spesis beruk ni percaya! Kesian DS Rosmah, sampaikan pelajar bebal ni pun nak jadikan dia isu. Nampak sangat Pembangkang dah takde modal ni.

No comments: