PANAS BERAPI! SURAT ANWAR MINTAK NYAWA DARI YAHUDI DIDEDAHKAN LAGI!

Selama ini si Anwar al Juburi menipu kita dengan mengatakan bahawa Tun M ada hubungan dengan Israel pada hakikatnya si sjuburi sendiri merupakan anjing pale setia sang Yahudi yang membunuh rakyat Palesti sesuka mereka, akhirnya Allah Ta'ala dah membuka segala hijab yang terlindung selama ini.

Dari kes APCO hingga ke kes Anwar menjadi penjaga Israel, kita semua dah tahu siapa Anwar ni sebenarnya, kita juga kena hargai AIDC dan rakan-rakan bloggers yang saban hari membongkarkan kebabian Anwar al juburi!

Terbaru, dokumen pasal anjing Yahudi ni yang akan membuatkan penyokong dia tergamam punya, mari kita tengok dokumen tersebut kat bawah ni:

Di bawah adalah bukti surat kedua yang ditulis oleh Anwar Ibrahim kepada NED (National Endowment for Democracy), sebuah yayasan dana demokrasi, topeng CIA yang didalangi neocondi Amerika Syarikat (AS).

Surat bertarikh 29 Julai 2007 menggunakan kepala surat AIA yang ditandatangani oleh Anwar Ibrahim ditujukan kepada Carl Gershman, Presiden NED yang beralamat di 1025 F Street NW, Suite 800, Washington DC 20004.


Menurut Thierry Meyssan dalam artikel bertajuk NED: National Endowment for Democracy-The networks of democratic interference, menyebut Carl Geshman adalah berbangsa Yahudi, merupakan bekas pengikut fahaman Trotskyite.
Carl Gershman adalah merupakan ahli neo-konservatif, katanya.
Untuk bacaan seterusnya : Klik Sini

Terima kasih kepada Dr Novandri kerana menyediakan artikel diatas.

No comments: