RBF ONLINE KASI TARUK CILI DALAM BONTOT MILOSUAM!

Badrulamin dilabelkan sebagai seorang ustaz oleh orang-orang PKR , PAS serta DAP. Sebagai seorang ustaz maka Badrul tahu hukum berdua-duaan dengan wanita bukan muhrim ditempat yang boleh menimbulkan syak wasangka yang buruk walau apa pun sekali alasannya. Melainkan dalam keadaan atau tempat yang boleh dikategorikan sebagai darurat.

Jika blogger minuman kanak-kanak berkata isteri Badrulamin ada bersamanya, mengapakah Badrulamin tidak mengajak isterinya bersama-sama untuk menguruskan masalah wanita berkenaan ?

Jika tidak mahu mengajak isterinya sekalipun , mengapakah Badrulamin tidak mengajak pimpinan-pimpinan wanita PKR untuk menemaninya bagi mengelakkan timbulnya fitnah ke atas dirinya ?

Badrulamin berkata lelaki-lelaki yang datang bersama suami wanita berkenaan memukulnya sehingga pihak keselamatan tiba.Kenapa Badrulamin tidak buat laporan polis ?

Kalaulah kena atas diri kita, jika kita tangkap isteri kita bersama lelaki lain jam 2-3 pagi ditempat yang boleh menimbulkan syak wasangka buruk, adakah kita nak peluk cium lelaki berkenaan ?

Sumber: RBF ONLINE



No comments: