GAY SIAL! LAYAK KE AZMIN DAN AZWAN KOMEN PASAL TUN M? EEUUUWWW

Dasyat beb, kalau kita nak cerita pasal keturunan SIAL ni, jijik dan geli serta hina rasanya kalau nak cerita pasal mereka ni. Apa yang aku cakapkan ni ialah pasal Azmin Ali dan Azwan Ali. Baru-baru ini si Azmin telah menghina Tun M dengan mengatakan 'KEPALA OTAK KAU'. Kat bawah ni ada sedikit petikan dari Dr Novandri:

Tun Dr. Mahathir Mohamad ialah contoh seorang pemimpin ulung yang tidak mudah melatah apabila berterima kasih kepada Azmin Ali, meskipun Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu menghinanya dengan ungkapan biadap.

Namun, dalam nada sinis, bekas Perdana Menteri itu menempelak Azmin kerana mengeluarkan kenyataan tidak berotak apabila memanggil beliau dengan ungkapan 'kepala otak kau' semasa berceramah di Pulau Pinang, Selasa lalu.

"Saya mahu kata terima kasihlah, dalam kepala saya ada otak, kepala dia (Azmin) tak ada," katanya ringkas dan sinis ketika ditemui Utusan Malaysia selepas menyampaikan ucaptama pada majlis dialog bank pelaburan anjuran Maybank, di Hotel Mandarin Oriental, di sini hari ini.

Azmin ketika berceramah pada Himpunan Rakyat Menuntut Keadilan di Seberang Jaya, Pulau Pinang memanggil Dr. Mahathir dengan ungkapan 'kepala otak kau' sebagai reaksi kepada komen bekas Perdana Menteri itu berhubung keputusan mahkamah membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Reaksi biadap tersebut dikeluarkan Azmin kerana berang dengan kenyataan Dr. Mahathir yang menyifatkan pembebasan Anwar daripada tuduhan liwat adalah bukti tiada konspirasi sebagaimana dituduh dan dijaja pembangkang bertujuan untuk menimbulkan kebencian rakyat.

Azmin marah sangat sebab Tun M telah menyatakan yang benar pasal kekasih isteri dia Anwar Ibrahim. AKu tak nak ulas panjang-panjang la ya. Sikit je aku nak cakap pasal Azmin ni.

Sebelum kau nak mnghina Tun M, ambik cermin dan li! hat diri kau, MANUSIA APA YANG SANGGUP BINI DIA DI'TORON' ANWAR sehingga menghasilkan tanda cinta ya Azmin? Mana maruah kau sebagai seorang suami? Dayus? AKu rasa kau lebih dasyat dari tu. Demi duit kau sanggup buat apa saja kan?

Adik kau yang bapok tu pulak, apa nak diheran? Dia kini menjadi satu spesis LGBT yang luarbiasa, sama macam kau demi duit dia sanggup buat apa saja. Setakat komen dia dalam twitter tu apa nak heran? Dah keturunan rosak kan? nak buat macamana?

Korang ni jangan nak hina Tun M, habuk kat kaki dia joke korang tak layak jadi la wahai Azmin dan Azwan. Apa yang k9rang berdua buat pun, adalah sesuatu yang luarbiasa tau! Satujual bini yang lagi satu jual diri. Owhhh

SEDARLAH DIRI YA!

No comments: