CILI BERKARI! NABI TERBARU PAS BERNAMA AZHAR IDRUS!

Sejak kebelakangan ini, aku tengok PAS dah mula CONFUSE! Depa dah tak tau nak jadi islamik ke, liberal ke. Contoh pale mudah aku bagi masa malam tahun baru, PAS telah mengadakan konsert bersama Azhar Idrus, nabi baru PAS!

Lepas tu, kita boleh nampak ramai blog-blog bebal tercekik kunyit ni mengagung-agungkan si Azhar Idrus ni hingakan sesiapa saja yang menyentuh dan mengeur Azhar Idrus, maka mereka akan dimaki hamun tak hengat punya.

Dalam PAS terus upset dan menghadapi krisis identiti ni, Anwar terus-terusan masuk jarum dan menyuruh golongan ATTATURK dalam PAS supaya menyokong dia walau mereka tahu dia adalah seorang peliwat!

Blogger Sanggah Tok Janggut ada satu pendedahan menarik pasal si kaki maki dan Nabi terbaru PAS bernama Azhar Idrus ni. KLIK SINI

Aku letak kat sini eleven soalan buat NABI TERBARU CIPTAAN PAS NI!

Saya tanya eleven soalan dulu untuk Azhar Idrus jawab dan kalau beliau tidak mampu untuk berkata benar dan menjawab soalan ini, kita desak Majlis Agama yang memberikannya tauliah untuk mengajar agama menarik balik tauliah tersebut .

1.Apa hukumnya sesorang itu mengerjakan Haji dengan wang sponsor oleh orang yang ada kepentingan terhadap kuasa seseorang?

2.Apa hukumnya jika seseorang pemimpin yang berjanji sekiranya menang pilihanraya mereka akan melaksanakan hukum hudud tetapi setelah menang mereka tidak laksanakan?

3.Apa hukumnya jika pemimpin yang berkuasa ke atas undang-undang syariah apabila diberitahu ada pemimpin lain di bawahnya terlibat dengan zina tetapi tidak mengendah! kannya s edangkan ada saksi yang sanggup tampil ke depan.

4.Apa hukumnya sebuah kerajaan yang banyak mendirikan berhala pada zaman pemerintahannya melebih daripada mendirikan masjid malah hamper tiada lansgung masjid didirikan?

5.Apa hukumnya jika seorang pemimpin yang berkuasa melantik anak menantunya menjadi Pengarah Syarikat dalam negeri yang diperintanya tanpa persetujuan syumul dan ahli lain?

6.Apa hukumnya jika sebuah kerajaan gagal untuk menyediakan kemudahan asas seperti air bersih kepada rakyat sedangkan sebelum ini mereka berjanji untuk melaksanakannya?

7.Apa hukumnya jika seorang pemimpin mengarahkan arak yang dirampas dihantar balik kepada penjual seperti yang berlaku di Selangor?

8.Apa hukumnya pemimpin yang menghalang Jabatan Agama membenteras gerakan Kristian memurtadkan orang-orang Islam malah mereka ini menyalahkan Jabatan Agama?

9.Apakah hukumnya jika pemimpin Islam menolak untuk bersatu dan perpaduan sesama Islam yang lain malah menolak ataupun meningkirkan pemimpin-pemimpin Islam lain yang mahu bersatu?

10.Apakah hukumnya memfitnah pemimpin atau orang lain membunuh seseorang sedangkan tiada sebarang saksi ataupun bukti walau sekeping gamabr mauopun seminit video?

11. Dan apakah hukumnya jika seseorang itu tidak bersyukur kepada Allah dan tidak berterima kasih kepada kerajaan di atas segala nikmat yang mereka terima ?

Jawab la Nabi PAS! Jangan asyik maki hamun dan cerca blogger lain kerana menceritakan kebenaran pasal penipuan Azhar Idrus ni. Sedarlah rakyat Malaysia sejak PAS bersama juburi, mereka sudah sesat terlampau jauh! Tah mereka boleh kembali ke tidak ke pangkal jalan semula.

Aku simpati pada parti yang takde hala tujuan ni!

No comments: